YourLifeYourChoice

Alla inlägg under mars 2013

:C:

Av Nattis & Matti ❤ - 29 mars 2013 15:36

Jag har haft dataförbud i ngn dag, så de e B la drf a nt bloggat så mke, Men nu har jag lite saker att berätta om  

 

Jag, Becca, Nattis & Tindra (En kompis, Wollycool ) Vi satt o garva Ihjäl igår   Åh herre gud, Jag la upp lite bilder på mitt Msp insta.. HAHAHHA, VI KOMENTERADE RUNT 50 KOMENTARER PÅ VARENDA BILD.. HAHAHAHAH, VA NORMALA..  

Om ni har tråkigt o vill Skratta, Kolla min Insta: MspMatti HAHAHAHA, B LA DEN HÄR BILDEN FINNS:

  Fast bättre Kvalité.. HAHAHHA JA DE DÄR E JAG.. Jag hade lite tråkigt.. så.. Vf nt? c:

----------------------------------------------------------

 

/ Bilden säger Allt c:

  (Tog den som hejdå sak o.o)

Av Nattis & Matti ❤ - 27 mars 2013 21:51

Hej hej idag har jag varit in tha school och haft olika påsk aktiviteter.
Men iaf en sak va att man skulle ha en sked i munnen (som andra killar och tjejer använt ._.) med ett ägg i skeden. Och sen skulle man runda en kon :) Inte för att skryta liksom men jag var snabbast x)
Sen så hade vi att man skulle blåsa på en fjäder på golvet och fy sjutton, gissa om man blev yr..? o..o
Men jag klara det iaf * STOLT SOM EN HALS * :)
Sen fick man gissa på hur många påskägg (godisar) det va i en burk och då skulle man komma fram till ett svar hela klassen tsm. Man vinner ett gott pris, undra vad det kan va..? x))

Men nu ska jag sova gonatt! :)
// Nattis ?

Av Nattis & Matti ❤ - 25 mars 2013 17:35

Heyy, Jag e avstängd på Matti ._. så e inne på Ebba4004    Får låna den av Bästa Becca ;* Så tac så mke ♥ Men jao, De va typ bara de jag skulle Säga   Ses ;* //Mattii ♥

 

Av Nattis & Matti ❤ - 23 mars 2013 00:00

HEJ HEJ :)

NU ÄR KL 00.00 OCH JAG OCH MATTI HÖLL DET VI LOVA. 

VI HAR SKYPAT TOTALT 7 TIMMAR IDAG, MED BECCA I 6 TIMMAR.

HAFT SÅ SJUKT KUL MEN NU DEN SISTA TIMMEN TYP HAR JAG OCH MATTI VARIT TRÖTTA 

OCH VART TYSTA FÖR DET MESTA :)


MEN JAJA NU ÄR JAG TRÖTT OCH JAG SKA INTE VÄNDA PÅ DYGNET SÅ

PUSS PUSS GONATT :*


 

Av Nattis & Matti ❤ - 22 mars 2013 22:44

HEJ HEJ IDAG HAR JAG SKYPAT MED MATTI OCH BECCA I CA 6 TIMMAR OCH DET KOMMER ATT BLI MER DET KAN JAG LOVA :) (KANSKE, HOPPAS JAG )


MEN JAA VI HAR HAFT VÄÄÄLDIGT TREVLIGT OCH STOJJAT OCH SKRATTAT OCH SKRÄMTS  

HAR HAFT SÅ JWL KUL IDAG GÖÖRLS :*    

MEN NU SKA JAG OCH MATTI IAF SKYPA TILL TOLV-SLAGET MIIINST :) <3

LAVJOO BESTIIE :'*


POSS PÅ ER TJEJER :**


OCH SEN VILLE JAG TACKA BECCA FÖR DETTA: 


 


 


DET ÄR INTE BECCAS ''RIKTIGA'' GUBBE 

 

DET ÄR HENNES EXTRAGUBBE C:<

 

MEN TACK TACK TACK SÅ MKE POSS PÅ DEJ

 

BECCA!! LAVJOO :*

 

HARRE SÅ BRA ALLIHOPA :) 

 

 

Av Nattis & Matti ❤ - 22 mars 2013 20:51

Just nu sitter jag o skypar me Nattis o Becca ( första gången.. HAHAHAHAHAHA xD ) 

Och jag typ.. råkade sätta på:


Så jag typ började sjunga på den o.o SÅ JAG SITTER O SJUNGER DEN AS HÖGT FÖR DOM.. DOM TYP DÖR AV GARV HAHAHAHHAHA, BARA: *HOMO HOMO* *HETRO HETRO* INFÖR GUUUD* HAHAHAHHAHAHA, DÖR JAG ME,HAHAHHAHAHA'

//MATTI HAHAHAHHAHAHA

Av Nattis & Matti ❤ - 22 mars 2013 20:25

JAG HETER: MspMatti PÅ INSTA, HAHAHAHA, HUR FN KUNDE JAG GLÖMMA DE, PRO.. HEJDO :*

//Mattii ;* ♥

Hej 8D

Babyblue Sketch Heart

Presentation


Hej Hej :3
Lia o Matti Här ;*
Vi kmr skriva om Msp/ De e en Msp blogg xD Komentera Gärna (:

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Gästbok x3♥


Ovido - Quiz & Flashcards