YourLifeYourChoice

Alla inlägg under januari 2013

Av Nattis & Matti ❤ - 17 januari 2013 21:31

Hej hej!
Förlåt för dålig uppdatering D:
Har haft mke läxor ._.
Det är nt så kul precis -.-

Men jag ska försöka blogga mer xD

//Lia via mobil 8D

-

Av Nattis & Matti ❤ - 13 januari 2013 02:35

- Godnatt Bloggen, O Alla Läsare!♥

 

Av Nattis & Matti ❤ - 12 januari 2013 21:32

Go Lördag! 8D

 

Idag har jag varit med en kompis och vi har varit hemma hos henne och nördat datan och mobilen typ o.o

Sen när jag kom hem fortsatte jag och nörda mobilen och logga in på MSP lite o.-

Men SEN skulle vi handla godis och pizza  

Sen när vi handlat godis åkte vi till pizzerian och där beställde vi pizza och en sallad till mamma 8D

MEN..när vi kom hem va min pizza sjukt liten   och min brorsa som är yngre än mig fick en större ._. Och vet ni vad? Jag beställde en ''Capricciosa'' (stav enligt Google xD o.o ) Och det va BURK champinjoner, och burk skinka   SÅ ÄCKLIGT  Flera som vi känner tycker det är god pizza/mat där o.- Men vi i familjen ska ALDRIG beställa där mer 

Jaja och sen kolla vi på filmen ''En gång i Phucket'' med GOTT godis  Så jaja nått gott fick man iaf :) 

 

Och juste jag fick en ny pyjamas idag,så snygg   

 

Hejdå    

 

 

Av Nattis & Matti ❤ - 11 januari 2013 21:11

Hej hej! 

 

För det första ville jag bara säga förlåt för att jag inte bloggat igår eller under dagen ;c

Men jag kikar rätt mke med vissa från msp eftersom att jag är avstängd.. Och sen såklart nördar jag spel oxå xD

Jag har inget annat att göra än att nörda mobilen the whole time o.o

Men jag kan logga in på MSP imorn igen  

Äntligen Fredag!! 

Ses då!!   

 

 

Av Nattis & Matti ❤ - 11 januari 2013 20:49

 

GLÖMDE ATT ALLA SKA BOMBA HENNE ME AUTOS :x  
//Matti ;3

Av Nattis & Matti ❤ - 11 januari 2013 20:31

   

 

FAN VA SNÄLLA NI ÄR, SÅ UNDERBARA, SÅ BÄSSSSSST♥ KAN MAN HA BÄTTRE VÄNNER/BÄSTISAR? ASÅ LOVE UUUUUUUUUUUUUUUUU♥

P.s Srry för dålig bloggning :/ Ska Bättra mejj    

 

Av Nattis & Matti ❤ - 9 januari 2013 17:40

Hej...   

 

Jag har blivit avstängd på MSP.. Kommer inte kunna logga in för änns på Lördag..

Men om du läser detta och är min vän på MSP ber jag er!! Ta nt bort mig som vän snälla..;( Älskar er!   ( gäller oxå bff's) 

Alex..om du läser detta ska du veta att jag kommer sakna dej så mke, saknar dej redan nu..Snälla gör inte slut   Kmr ALLTID älska dej bäjjb, du betyder så mke för mig och kommer alltid göra det..   

 

Om ni vill ha kontakt med mig skriv i kommentarerna..Kommer svara på alla kommentarer..

 

Puss och kram, ha det så bra utan mig ett tag nu på MSP..   

 

 

Av Nattis & Matti ❤ - 9 januari 2013 17:19

Hejj Hejj c:

Har Gjort en Ny Namn sak, Har nya Ögon, Nya Look's   

Här kmr ngra Bilder c: (Nt fixade *o*)

 

 

SMÄXIGA LOOKS VAH? *-*<3333

HIHIHIHIHIHI  

OCH NAMN SAKEN:

 

Lik den förra, Bara ngra ändringar men Ändå xD

(NÖJD) (ELR GANSKA IAF)

FRÄSTEN, NI SER SÄKERT PÅ LOOKSEN

 

ATT JA HAR NYA ÖGON? :3

 

JA VET ATT JA NT HAR PÅ NAMN SAKEN,

 

MEN AJA.

 

KAN NI KOMENTERA VA NI TKR OM

 

ÖGONEN IAF?   

 

 

 

 

Hej 8D

Babyblue Sketch Heart

Presentation


Hej Hej :3
Lia o Matti Här ;*
Vi kmr skriva om Msp/ De e en Msp blogg xD Komentera Gärna (:

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sök i bloggen

Gästbok x3♥


Ovido - Quiz & Flashcards